İş yapma biçimlerimizi değiştiren internet, iletişim
yöntemlerimizi de yeniden şekillendiriyor. İletişimdeki bu yeniden yapılanma
sadece kişiler arasında değil, kurumsal ölçekte de kendini gösteriyor. Hatta
kurumsal iletişimde internet ve onun sağladığı sosyal mecralar artık olmazsa
olmaz hale gelmiş durumda. Sosyal
medya artık, şirketlerin sosyal medya ağlarında güçlü profiller kurmaları ve
bunları düzenli şekilde yönetebilmeleri için bir tercihten çok zorunluluk
halini almaya başladı. Elvan Gıda da böylesi bir değişime kayıtsız kalamazdı.
Nitekim başta belli başlı, ilk akla gelen sosyal mecralar başta olmak üzere
hemen hemen bütün sosyal kanallarda Elvan Gıda adına hesaplar açıldı ve düzenli
olarak yönetilmeye başlandı.
Sosyal medya niçin önemli?
Peki Elvan
Gıda’yı da böylesine bir açılıma yönelten sosyal medya niçin önemli? Dünya üzerinde her 13 kişiden birinin
Facebook’a kayıtlı olduğunu, günde ortalama 460 bin kişinin Twitter hesabını
açtığını ve YouTube’un her ay 800 milyon civarında ziyaretçiye ev sahipliği
yaptığını düşünecek olursak sorunun cevabını kısmen de olsa yanıtlamış
sayılırız. Bu rakamların sürekli arttığını dikkate aldığımızda durum daha net
anlaşılmış oluyor. İşte Elvan Gıda da böylesine gelişen bir iletişim kanalına
kayıtsız kalamadı ve gerekli adımlar atıldı.
Elvan Gıda Sosyal Medya Hesapları:
Farklı
fonksiyonları olan sayısız sosyal medya mecrası var. Ancak onlardan çok yoğun kullanılan
ve ilk akla gelenlerde Elvan Gıda adına hesaplar açıldı ve düzenli olarak
yönetilmeye başlandı. İşte o hesaplardan önde gelenler:
Yorumlar
Yorum Gönder