Elvan Gıda’dan Sosyal Medya Atağı



İş yapma biçimlerimizi değiştiren internet, iletişim yöntemlerimizi de yeniden şekillendiriyor. İletişimdeki bu yeniden yapılanma sadece kişiler arasında değil, kurumsal ölçekte de kendini gösteriyor. Hatta kurumsal iletişimde internet ve onun sağladığı sosyal mecralar artık olmazsa olmaz hale gelmiş durumda. Sosyal medya artık, şirketlerin sosyal medya ağlarında güçlü profiller kurmaları ve bunları düzenli şekilde yönetebilmeleri için bir tercihten çok zorunluluk halini almaya başladı. Elvan Gıda da böylesi bir değişime kayıtsız kalamazdı. Nitekim başta belli başlı, ilk akla gelen sosyal mecralar başta olmak üzere hemen hemen bütün sosyal kanallarda Elvan Gıda adına hesaplar açıldı ve düzenli olarak yönetilmeye başlandı.

Sosyal medya niçin önemli?
Peki Elvan Gıda’yı da böylesine bir açılıma yönelten sosyal medya niçin önemli?  Dünya üzerinde her 13 kişiden birinin Facebook’a kayıtlı olduğunu, günde ortalama 460 bin kişinin Twitter hesabını açtığını ve YouTube’un her ay 800 milyon civarında ziyaretçiye ev sahipliği yaptığını düşünecek olursak sorunun cevabını kısmen de olsa yanıtlamış sayılırız. Bu rakamların sürekli arttığını dikkate aldığımızda durum daha net anlaşılmış oluyor. İşte Elvan Gıda da böylesine gelişen bir iletişim kanalına kayıtsız kalamadı ve gerekli adımlar atıldı.

Elvan Gıda Sosyal Medya Hesapları:  
Farklı fonksiyonları olan sayısız sosyal medya mecrası var. Ancak onlardan çok yoğun kullanılan ve ilk akla gelenlerde Elvan Gıda adına hesaplar açıldı ve düzenli olarak yönetilmeye başlandı. İşte o hesaplardan önde gelenler:

 #elvan #elvangıda #elvangroup  


Yorumlar